ALGEMEEN
15 apr. 25
Men's Health, Women's Health, Bicycling en Runner's World gemigreerd naar PXR Next
De merken Men’s Health, Women’s Health, Bicycling en Runner’s World zijn succesvol gemigreerd naar PXR Next, het toonaangevende PXR-platform. Daarmee beschikken deze titels in één keer over alle functionaliteiten die een moderne redactie en uitgever nodig hebben om succesvol te zijn.
Naast snelle, gebruiksvriendelijke en schaalbare (mobiele) websites biedt PXR Next mogelijkheden voor abonnementen (zowel print als premium), alsmede diverse e-commerce mogelijkheden. De websites van de titels zijn bij de migratie direct ook in een nieuw jasje gestoken.
Vanaf 1 oktober 2024 brengt PXR de vier sport- en lifestylemerken van Hearst onder licentie uit in Nederland. De afgelopen maanden is hard gewerkt aan de migratie van de titels naar PXR Next. Deze migratie is deze week succesvol afgerond en behelst naast de nieuwe websites ook de verhuizing van abonnementen, webshops en klantenservice.
De websites van Men’s Health, Women’s Health, Bicycling en Runner’s World hebben dus meteen een nieuwe, frisse look gekregen. De navigatie op de nieuwe websites is verbeterd en de komende periode wordt gewerkt aan nieuwe manieren om videocontent aan de bezoeker te tonen en om via een persoonlijk account abonnementen te beheren.
De artikelen die door de jaren heen door de redacties geschreven zijn blijven natuurlijk beschikbaar en nieuwe content kan sneller en eenvoudiger aan de lezer worden aangeboden. Samen met de redacties zullen we aan veel nieuwe features voor bezoekers gaan werken.
Runner’s World heeft bovendien een nieuwe domeinnaam gekregen. De website is nu te bezoeken via runners.nl.
De komende maanden staan ook de migraties van Scientias, Autoblog en BabyBytes naar PXR Next op de agenda. BabyBytes behoort al jaren tot het portfolio van PXR, Scientias en Autoblog werden in de zomer van 2024 overgenomen. Door alle titels op hetzelfde platform te hebben draaien kan PXR snel en portfoliobreed doorontwikkelen en stellen we al onze merken in staat om innovatief te blijven in de snel veranderende wereld van content en technologie.



Men's Health
Bezoek website
Women's Health
Bezoek website
Bicycling
Bezoek website
Runner's World
Bezoek website
Men's Health
Bezoek site
Women's Health
Bezoek site
Bicycling
Bezoek site