PXR logo

Ons verhaal


Wij zijn PXR. Wij staan voor special interest media gemaakt voor en door echte liefhebbers.

Liefhebbers met oprechte interesse in sport, wetenschap, tech of gezondheid. Want daar waar de aandacht snel vervliegt, wint de oprechte interesse.

Daarom gaan onze merken de diepte in of maken het speelveld groter. We maken verhalen die verrijken, bieden kennis waar je wat mee kan en creëren platformen waar onze bezoeker thuis kan komen.

Wij snappen het balen voor Jos, het juichen voor Max. We duiken in volkssport en Ventoux, In kraamkamer en krachthonk. Van de wolk in de wagen tot het wonder der wetenschap. Daarom zijn wij er alleen voor de echte. Voor de seizoenkaarthouders én 818-bezoekers. Voor de liefhebbers en de fans. Voor de passie en directe relatie. Voor de resultaten van morgen én meerjarige successen.

Waar aandacht snel vervliegt, bouwen wij een band met deze echte mensen. Allemaal vanuit en met oprechte interesse. Want oprechte interesse hoeft nooit om aandacht te strijden.

Hoe het begon?


PXR maakte zijn debuut in 2015. Toen nog onder de naam Digital Enterprises. Het bedrijf startte aanvankelijk als technologiebedrijf in online advertising. Al snel ontwikkelde Digital Enterprises zich door en er ontstond een online uitgeefoperatie. Met een titel als VoetbalPrimeur werd sportliefde verankerd in de speelstijl van Digital Enterprises. De advertentieservices van het bedrijf werden ondergebracht in het nieuwe label NextDay.

Story01

Vier jaar na de oprichting roerde Digital Enterprises zich op de zakelijke transfermarkt door Voetbal International over te nemen. Een beslissing die de claim van Digital Enterprises op de wereld van voetbalmedia verder verstevigde.

In 2022 ging Digital Enterprises op in het nieuwe PXR. Een volwaardig mediabedrijf met digitale roots, tech in de vingers en special interest in het hart. Uniek gepositioneerd als onafhankelijke partij in het Nederlandse landschap. Met het grootste unieke bereik op het gebied van mannen en sport.


Met recente toevoegingen Bright, Scientias, Men’s Health, Women’s Health, Bicycling en Runner’s World, groeide ons portfolio de breedte in. Met special interest merken in vele niches.

Story01 2


Onze aanvoerders

Directie

  • Onsverhaal ernst

    Ernst Keyzer

    Algemeen Directeur

  • Onsverhaal marc

    Marc Pultrum

    Financieel Directeur

Management

  • Onsverhaal wout

    Wout Stravers

    Directeur Operationeel

  • Onsverhaal joris

    Joris Bouman

    Directeur Commercie

  • Onsverhaal dennis

    Denis Doeland

    Directeur Digital/Marketing a.i.

  • Onsverhaal edwin

    Edwin Veldhuizen

    Directeur Techniek

  • Maud

    Maud Kleuskens

    Directeur HR

Vacatures

Ben jij een echte?

Wij zoeken altijd nieuwe mensen

Bekijk de vacatures